K2 BONO - oživovač plastů K150 300 ml
Související produkty
Auto Finesse White Microfiber Cloth je ultra jemná mikrovláknová utěrka o velikosti 40x40 cm s twitovanou konstrukcí...
Compass Mycí utěrky MICROFIBER 40x40 cm 3 ks Mycí utěrka z mikrovlákna, pevná a měkká. Nezanechává šmouhy a nepouští...
K2 OPTI - utěrka z mikrovlákna na sklo a plasty M430 - 40x40cm Speciální mikroutěrka na sklo a plasty. Rychle vysuší...
Praktická čistící utěrka z flísového mikrovlákna s rozměry 37 x 27 cm vhodná k čištění a leštění interiéru i...
Umožňuje velmi rychlé sušení několika vozů bez nutnosti ždímání. Velmi hustý a díky tomu výborně saje vodu. Nedělá...
Utěrka na okna, wafflový design, premiové mikrovlákno, 40x40 cm
Gyeon Q2M Suede 40x40 cm mikrovláknová utěrka Gyeon Q2M Suede 40x40 cm mikrovláknová utěrka: Ultra-soft...
Představujeme Vám nejkvalitnější mikrovláknovou utěrku na našem trhu! Je určena ke všem detailingovým úkonům, zejména...
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Oživovače plastů |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.3 kg |
| EAN: | 5906534000347 |
K2 PURIO Pro je odstraňovač nečistot z plastových povrchů. Rozbije jakoukoli špínu, i tu nahromaděnou a dlouho...
Čistič a oživovač interiéru, dezinfekce, 300 ml, bez rozprašovače
Návod k použití: Čistí a chrání plastové a pryžové části karoserie a pneumatiky. Ochraňuje ošetřované části před...
Auto Finesse Spritz Interior Detail Spray 5000 ml je luxusní detailer pro všechny části interieru s UV inhibitory...
Odstranění lehkých nečistot ze všech netextilních povrchů v interiéru Vašeho vozu, a navíc dlouhodobá ochrana s UV...
Renovace plastových lišt a dalších interiérových a exteriérových plastových povrchů nikdy nebyla jednodušší a...
Renovace plastových lišt a dalších interiérových a exteriérových plastových povrchů nikdy nebyla jednodušší!Díky...
Čistič a oživovač interiéru, dezinfekce, 4000 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost z Polska, která dodala několik set milionů produktů do více než 90 zemí světa? Před více než 25 lety se to zdálo neuvěřitelné. Tehdy začalo naše dobrodružství s automobilovým průmyslem. Začátky byly skromné, ale díky otevřenosti našich prvních zákazníků se nám podařilo vytvořit značku K2.
