Vážení zákazníci, oznamujeme Vám, že kvůli technickým problémům bude naše prodejna ve dnech 2-3.5.2024 zatvořená a nebudou se ani expedovat objednávky z eshopu. Může dojít taky ke skluzu u objednávek z předešlých dnů. Děkujeme za pochopení

Wynn´s Diesel EGR Extreme Cleaner - čistič sání 23379 - 200 ml

279 Kč 230,58 Kč bez DPH
Skladem - odeslání do 48hod
Můžeme doručit do:
2.5.2024

Wynn´s Diesel EGR Extreme Cleaner - čistič sání 23379 - 200 ml

Wynn´s DIESEL EGR Extreme Cleaner je sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů

VLASTNOSTI: 

  • poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání, sacích ventilů, senzoru proudění vzduchu (váhy vzduchu), turbodmychadla a EGR systému  
  • výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku 
  • rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny
  • jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže 
  • obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory 
  • poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru 
  • obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva 
  • odstraňuje problémy se startováním 
  • zlepšuje akceleraci motoru 
  • snižuje emise výfukových plynů 
  • neškodí katalyzátorům ani filtrům pevných částic (DPF)

POUŽITÍ: 

Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily, senzory proudění vzduchu (váhy vzduchu) a EGR ventily a turbodmychadla všech naftových motorů.

Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty.

Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst.

NÁVOD:

A.

Čištění sacího potrubí, senzoru proudění vzduchu a sacích ventilů 1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odpojte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím. 2. Nechte motor běžet na volnoběh. 3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí. Nestříkejte přímo skrz mezichladič. 4. Stříkejte v krátkých intervalech (cca 1 až 2 sekundy) tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru. 5. Při každém nárůstu počkejte, dokud se neobnoví původní otáčky. 6. Během rozprašování mohou otáčky motoru růst nebo klesat. Může se zvýšit klepání motoru. To je způsobeno přidáním kapaliny a změnou poměru vzduch / palivo. 7. Nikdy nepřidávejte plyn!! Dokonce ani, když klesnou otáčky motoru!! 8. Pokračujte, dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu. 9. Poté nechte motor ještě asi 10 minut v klidu běžet. 10. Motor vypněte. Nasaďte pružnou hadici zpět na původní místo. 11. Nastartujte motor a sešlápněte 5 až 10krát plyn. Nepřekračujte 2500 otáček/min. Nebo vozidlem ujeďte 5 až 10 km. 12. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet.

B.

Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla.

Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo.

Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti

Detailní popis produktu

Popis produktu není dostupný

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: